Všeobecné obchodné podmienky TipToner
1. Základné informácie
Predávajúci (TipToner)
(ďalej len ako „všeobecné obchodné podmienky“) Predávajúcim sa v zmysle týchto všeobecných obchodných podmienok označuje spoločnosť mediatip.sk, s.r.o., so sídlom Bratislavská 432/7, 018 41 Dubnica nad Váhom, IČO: 36 013 978, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, Oddiel: Sro, Vložka č.: 3573/R (ďalej len ako „predávajúci“).
Kontakty:
Email: obchod@tiptoner.sk
Tel: +421 42 44 41 999
Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj
Hurbanova 2944/59, 911 01 Trenčín,
Odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa tel. č.: 032/640 01 09.
Predávajúcim sa pre účely týchto VOP rozumie TipToner ako je definované vyššie.
Kupujúcim podľa týchto VOP je fyzická osoba v postavení spotrebiteľa alebo podnikajúca fyzická osoba alebo právnická osoba.
Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti.
Podnikateľom sa rozumie:
– osoba zapísaná v obchodnom registri,
– osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia,
– osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia
Podnikateľom sa taktiež pre účely VOP rozumie ten, kto jedná v rámci svojej podnikateľskej činnosti.
K čomu slúžia všeobecné obchodné podmienky?
1.1. Nákupom na TipToner uzatvárate zmluvu. Tieto všeobecné obchodné podmienky (VOP) nám stanovujú obsah tejto zmluvy.
1.2. Vytvorením objednávky sa stávajú pre vás tieto VOP záväzné. Súčasťou sú najmä Reklamačný poriadok či Možnosti doručenia.
2. Ako môžete nakupovať na TipToner?
Nákup prostredníctvom e-shopu
2.1. Nakúpiť môžete na adrese www.tiptoner.sk.
2.2. Objednávka je vytvorená v okamihu kliknutia na tlačidlo určené k dokončeniu objednávky. Do tej doby môžete svoju objednávku v košíku ľubovoľne editovať, vrátane spôsobu dopravy či platby.
2.3. Zmluva je automaticky uzatvorená v okamihu, kedy vám objednávku potvrdíme. Potvrdenie objednávky obdržíte na vami zvolenej e-mailovej adrese, preto vás žiadame o prekontrolovanie správnosti vami zadaných údajov.
2.4. Následná zmena objednávky je možná len po vzájomnej dohode, poprípade za podmienok stanovených zákonom alebo týmito VOP.
2.5. Objednávky cez e-shop www.tiptoner.sk je možné vytvárať nepretržite.
Nákup na predajni, prostredníctvom e-mailu, telefonicky
2.6. Objednávať môžete aj za pomoci pracovníka TipToner na našej predajni v Dubnici nad Váhom, poprípade prostredníctvom telefónu alebo e-mailu, ktoré nájdete v sekcii Kontakt.
2.7. V prípade objednávky cez e-mail je zmluva uzatvorená v momente doručenia potvrdenia objednávky na váš e-mail. Pri objednávke cez telefón je zmluva uzavretá v momente vášho potvrdenia.
2.8. Kamenná predajňa je otvorená počas prevádzkovej doby, ktorú nájdete v sekcii Kontakt.
2.9. TipToner si vyhradzuje vlastnícke právo k tovaru, v prípade nákupu ktorýmkoľvek z ponúkaných spôsobov až do okamihu, kedy dôjde z Vašej strany k úhrade celej kúpnej ceny.
3. Možnosti doručenia tovaru
3.1. Spôsoby, podmienky a ceny jednotlivých doručení nájdete v sekcii Možnosti doručenia.
3.2. Akonáhle dôjde k uzatvoreniu zmluvy, doručí vám TipToner vybraný tovar zvoleným spôsobom a Vašou povinnosťou je takéto doručenie umožniť a tovar prevziať. Spoločne s tovarom vám TipToner dodá i ďalšie doklady, ktoré sa k veci vzťahujú. Pokiaľ ste zvolili dodanie na adresu či výdajné miesto niektorého z našich prepravných partnerov, odovzdá TipToner tovar dopravcovi, ktorý zaistí jeho doručenie vami zvoleným spôsobom v uvedenom čase.
3.3. O predpokladanom čase a ďalších informáciách ohľadne vami zvoleného spôsobu doručenia budete informovaný prostredníctvom vašej uvedenej e-mailovej adresy. Predpokladaný čas doručenia sa môže zmeniť v závislosti na logistických možnostiach obchodu TipToner alebo jeho dopravcov, o čom budete bezodkladne informovaný. V prípade zásahu vyššej moci či výpadku informačného systému, TipToner nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie tovaru.
3.4. Počas preberania tovaru by ste si mali skontrolovať, či vám bol naozaj doručený identický tovar podľa vašej objednávky. Ďalej by ste mali skontrolovať, či balík nie je vizuálne poškodený alebo inak zdeformovaný. Pokiaľ bude balík poškodený, máte právo neprevziať tovar, poprípade tovar prevziať a do preberacieho protokolu spoločne s prepravcom zaznamenať jeho stav. Takýto protokol následne spoločne s popisom vady zásielky tovaru odošlete e-mailom na adresu obchod@tiptoner.sk.
4. Reklamácie, čo robiť s poškodeným tovarom?
4.1. Všetky podmienky a postupy v prípade reklamácie tovaru sa riadia Reklamačným poriadkom.
Poškodený tovar
4.2. Za poškodený sa tovar považuje ak má viditeľné známky fyzických vád či jeho nefunkčnosť, ale aj plnenie spočívajúce v dodaní iného tovaru a tiež vada v dokladoch nevyhnutných pre užívanie tovaru.
4.3. Právo z poškodeného tovaru vám neprináleží, pokiaľ ste pred prevzatím veci vedeli, že tovar má poškodenie, alebo pokiaľ ste poškodenie sami spôsobili. Ak má vec poškodenie, máte miesto práva na výmenu veci, právo na primeranú zľavu.
Prechod nebezpečenstva škody
4.4. Ako kupujúci čo najskôr po prechode nebezpečenstva škody na veci tovar podľa možnosti prehliadnite a presvedčte sa o vlastnostiach a množstve dodaného tovaru. O prípadných zistených poškodeniach a nedostatkoch ste nás povinný bez zbytočného odkladu informovať.
4.5. Nebezpečenstvo škody prechádza na vás ako kupujúceho prevzatím veci. Ten istý následok má, ak neprevezmete tovar, hoci sme Vám s nim umožnili nakladať.
4.6. Škoda na tovare, vzniknutá po prechode nebezpečenstva škody na Vás, nemá vplyv na vašu povinnosť zaplatiť kúpnu cenu. Kúpnu cenu nemusíte zaplatiť len v prípade ak škoda bola spôsobená našim porušením povinnosti. Vaším omeškaním s prevzatím tovaru nám vzniká právo tovar po predchádzajúcom upozornení vhodným spôsobom predať potom, čo sme Vám poskytli dodatočnú primeranú lehotu k prevzatiu. To platí aj vtedy, ak ste v omeškaní s platením, ktorým je odovzdanie tovaru podmienené.
Zodpovednosť predávajúceho
a) TipToner zodpovedá za to, že tovar pri prevzatí nemá žiadne poškodenie a je plne funkčný. Najmä zodpovedáme za to, že v dobe, kedy prevezmete tovar: má vlastnosti, ktoré sme si dojednali. Ak chýba takéto dojednanie, že tovar má také vlastnosti, ktoré popisujeme my alebo výrobca, alebo ktoré očakávate s ohľadom na povahu tovaru a na základe nami alebo výrobcom vykonanej reklamy;
b) sa hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie uvádzame alebo, ku ktorému je tovar tohto druhu obvykle používaný;
c) je v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti; a
d) vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.
e) Ak sa prejaví poškodenie v priebehu záručnej doby, má sa za to, že tovar bol vadný už pri prevzatí.
f) Ste oprávnený uplatniť právo z vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v dobe dvadsiatich štyroch mesiacov od prevzatia, ak nie je uvedené inak, to sa však netýka:
I) tovaru predávaného za nižšiu cenu za vadu, pre ktorú bola nižšia cena dojednaná;
II) na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním;
III) pri použitom tovare na vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí; alebo
IV) ak to vyplýva z povahy tovaru.
Podstatné porušenie zmluvy
4.7. Ak sa poškodenie vyskytne v uvedenej lehote a ak je vadné plnenie podstatným porušením zmluvy, máte právo:
a) na odstránenie vady dodaním nového tovaru bez vady alebo dodaním chýbajúceho tovaru, pokiaľ to nie je vzhľadom k povahe vady neprimerané, ale ak sa vada týka len súčasti tovaru, môžete požadovať len výmenu tejto súčasti; ak to nie je možné, môžete odstúpiť od zmluvy. Ak je to však vzhľadom k povahe vady neúmerné, najmä ak možno vadu odstrániť bez zbytočného odkladu, máte právo na bezplatné odstránenie vady;
b) na odstránenie vady opravou tovaru;
c) na primeranú zľavu z kúpnej ceny; alebo
d) odstúpiť od zmluvy.
4.8. Ako kupujúci máte povinnosť nám oznámiť, aké právo ste si zvolili, a to pri oznámení vady, alebo bez zbytočného odkladu po oznámení vady. Vykonanú voľbu nemôžete zmeniť bez nášho súhlasu; to neplatí, ak ste žiadali opravu vady, ktorá sa ukáže ako neopraviteľná. Ak neodstránime vady v primeranej lehote alebo ak Vám oznámime, že vady neodstránime, môžete požadovať namiesto odstránenia vady primeranú zľavu z kúpnej ceny, alebo môžete od zmluvy odstúpiť.
Nepodstatné porušenie zmluvy
4.9. Ak je chybné plnenie nepodstatným porušením zmluvy, máte právo na odstránenie chyby, alebo na primeranú zľavu z kúpnej ceny. Pokiaľ neuplatníte právo na zľavu z kúpnej ceny alebo neodstúpite od zmluvy, môžeme vám dodať to, čo chýba, alebo odstrániť právnu vadu. Iné vady môžeme odstrániť podľa svojej voľby opravou tovaru alebo dodaním nového tovaru. Ak neodstránime vadu veci včas alebo vadu veci odmietneme odstrániť, môžete požadovať zľavu z kúpnej ceny, alebo môžete od zmluvy odstúpiť. Vykonanú voľbu nemôžete meniť bez nášho súhlasu.
Porušenie zmluvy všeobecne
4.10. Právo na dodanie nového tovaru, alebo výmenu súčasti máte aj v prípade odstrániteľnej vady, ak nemôžete tovar riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád. V takom prípade máte ako spotrebiteľ aj právo od zmluvy odstúpiť.
4.11. Pri dodaní nového tovaru nám vrátite na vlastné náklady tovar pôvodne dodaný vrátane všetkého dodaného príslušenstva.
4.12. Ak nám neoznámite vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ste ju mohli pri včasnej prehliadke a náležitej starostlivosť zistiť, súd vám právo z chybného plnenia neprizná. Ak sa jedná o skrytú vadu, platí to isté, ak nebola vada oznámená bez zbytočného odkladu po tom, čo ste ju mohli pri dostatočnej starostlivosti zistiť, najneskôr však do dvoch rokov po odovzdaní veci.
Záruka za akosť
4.13. Zárukou za akosť sa TipToner zaväzuje, že tovar bude po určitú dobu spôsobilý na obvyklé použitie alebo si zachová obvyklé vlastnosti. Tieto účinky má aj uvedenie záručnej doby alebo doby použiteľnosti tovaru na obale alebo v reklame. Záruka môže byť poskytnutá aj na jednotlivú súčasť tovaru.
4.14. Záručná doba plynie od odovzdania tovaru zákazníkovi. Ak bol tovar podľa zmluvy odoslaný, plynie od dodania tovaru do miesta určenia.
4.15. Právo zo záruky nemáte, ak poškodenie spôsobila, po prechode nebezpečenstva škody na tovare na vás, vonkajšia udalosť.
5. Odstúpenie od zmluvy
5.1. Pri odstúpení od zmluvy, ktorého predmetom je zariadenie, na ktorom máte svoje osobné dáta, odporúčame aby ste si svoje dáta zálohovali a zo zariadenia ich následne zmazali.
5.2. O spôsobe vrátenia peňazí pri odstúpení od zmluvy záleží od priamej dohody TipToner a konkrétneho zákazníka.
5.3. Ako spotrebiteľ máte právo vrátiť tovar v lehote 14 dní, pokiaľ ste ho zakúpili online, tzn. cez e-shop www.tiptoner.sk. Tovar musíte v takomto prípade vrátiť nezničený, nepoškodený a bez známok používania. Tovar by ste si mali vyskúšať a prehliadnuť rovnako, ako keby ste tak robili v bežnej kamennej predajni. Pokiaľ budú na tovare známky opotrebenia alebo iného užívania, môžeme vám ponížiť vrátenú kúpnu cenu o zníženie hodnoty tovaru vplyvom takéhoto užívania.
Akým spôsobom môžete od zmluvy odstúpiť?
5.4. Spôsoby odstúpenia od zmluvy:
1. Odporúčanou možnosťou, ako od zmluvy odstúpiť, je prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu a emailovou formou, kde nám zašlete riadne vyplnený Reklamačný protokol.
2. Rovnako je možné odstúpiť prostredníctvom zamestnanca v kamennej predajni.
3. Od zmluvy môžete odstúpiť i korešpondenčne odoslaním Reklamačného formuláru na adresu:
mediatip.sk s.r.o.
Bratislavská 432/7,
018 41 Dubnica nad Váhom
Ako a kedy musíte vrátiť tovar
5.5. Akonáhle odstúpite od zmluvy, musíte nám tovar vrátiť bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od samotného odstúpenia od zmluvy. Tovar vraciate na svoje náklady, ktoré vám nebudú preplatené. Tovar by mal byť nepoškodený, nepoužívaný a čistý, vrátane všetkého príslušenstva, ktoré ste k nemu obdŕžali. Pokiaľ je to možné, tovar by mal byť vrátený v originálnom obale.
Kedy od zmluvy odstúpiť nemôžete
5.6. Odstúpiť od zmluvy tiež nemožno v prípade poskytnutia služieb za odplatu, pokiaľ sme vám ich poskytli v lehote 14 dní od objednania takejto služby. Typicky v prípade, pokiaľ vám poskytujeme napr. montáž spotrebiču s vaším výslovným súhlasom. Ďalším prípadom, kedy nemôžete odstúpiť od zmluvy je tovar, ktorý sme akokoľvek upravili na základe vašich osobných požiadaviek.
Ďalšie prípady, v ktorých nie je možné odstúpiť od zmluvy
Čo ak vrátite tovar poškodený, poškriabaný či inak opotrebovaný?
5.7. V prípade, že vrátite tovar poškodený, poškriabaný, či s inými známkami opotrebenia, resp. ak došlo k zníženiu hodnoty tovaru v dôsledku toho, že ste s týmto tovarom nakladali inak, než je nutné s ním nakladať vzhľadom na jeho povahu a vlastnosti, môžeme vám vrátenú kúpnu cenu tovaru ponížiť o čiastku, ktorá zodpovedá takémuto opotrebeniu.
Ako vám vrátime peniaze?
5.8. Peniaze vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy rovnakým spôsobom, akým prebehla platba. Nemusíme vám však peniaze vrátiť skôr, ako vrátite tovar, poprípade, ako preukážete, že ste tovar odoslali. Taktiež máte právo na vrátenie peňazí vynaložených na dodanie tovaru pri jeho objednávke, avšak len do výšky rovnajúcej sa najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru na TipToner, a ak odstupujete od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.
5.9. V prípade preplatenia v hotovosti môže TipToner od vás požadovať predloženie identifikačného preukazu, ako je občiansky preukaz alebo cestovný pas, za účelom predchádzania vzniku škôd a zamedzenia legalizácie príjmov z trestnej činnosti. Pokiaľ takýto preukaz nepredložíte, môžeme odmietnuť vám peňažné prostriedky vyplatiť.
5.10. V prípade odstúpenia od zmluvy o poskytovaní služieb ktorých poskytovanie už bolo začaté, musíte nám aj napriek odstúpeniu pomernú časť ceny zaplatiť.
5.11. Pri nákupe ako podnikateľ (teda na IČO) nemáte pri nákupe urobeného online, na rozdiel od spotrebiteľa, zo zákona právo vrátiť tovar v lehote 14 dní. Zákon v tomto ohľade zvýhodňuje iba spotrebiteľa. Napriek tomu aj podnikateľom umožňujeme odstúpiť od zmluvy za rovnakých podmienok ako spotrebiteľom. Pokiaľ ste teda nakúpil ako podnikateľ, môžete od zmluvy odstúpiť do 14 dní podľa pravidiel uvedených vyššie.
5.12. V prípade odstúpenia od zmluvy sa na vás ako podnikateľa vzťahujú rovnaké pravidlá ako v prípade spotrebiteľa. Tieto pravidlá sú uvedené vyššie v tomto čl. 5 „Odstúpenie od zmluvy“.
5.13. Z dôvodu ochrany vašich práv a predchádzania trestnej činnosti, pokiaľ ste nakupovali ako právnická osoba a prajete si preplatiť vystavený dobropis v hotovosti priamo na predajni TipToner, bude čiastka preplatená iba tým osobám, ktoré môžu konať za príslušnú právnickú osobu.
5.14. Uskutočňujeme v prvom rade maloobchodný (retailový) predaj, tj. dodávame tovar primárne fyzickým osobám ako koncovým zákazníkom, a preto si výslovne vyhradzujeme právo, za účelom obslúženia čo najväčšieho počtu fyzických osôb ako svojich cieľových zákazníkov, Vám zrušiť objednávku, v prípade, že množstvo objednaného tovaru prevyšuje množstvo bežnej spotreby pre potreby fyzických osôb ako koncových zákazníkov. V takýchto prípadoch vás upozorníme e-mailom na zrušenie objednávky a prípadne vám vrátime už zaplatenú kúpnu cenu.
5.15. Ako retailový predajca nenesieme zodpovednosť za ďalší predaj našich produktov a za prípadný ušlý zisk s tým súvisiaci.
V akých prípadoch môže odstúpiť od zmluvy TipToner?
V niektorých prípadoch máme aj my právo od zmluvy odstúpiť. Je tomu tak najmä v prípade chybného nacenenia tovaru, kedy je cena zjavne neprimeraná, vychádza to najmä zo strany chybných dát zo strany výrobcu či dodávateľa.
Odstúpenie TipToner v prípade chyby ceny tovaru
5.16. V prípade chybného nacenenia tovaru, bližšie popísaného vyššie týchto VOP, má TipToner právo odstúpiť od zmluvy. V takomto prípade nastane z našej strany storno objednávky, poprípade iné vyrozumenie, z ktorého bude jasné, že TipToner od zmluvy odstupuje.
5.17. Pokiaľ ste už zaplatili časť kúpnej ceny tovaru, bude vám táto čiastka vrátená späť rovnakým spôsobom najneskôr do 14 dní odo dňa nasledujúceho po odstúpení od zmluvy.
6. Sťažnosti a spory
6.1. Záleží nám na tom, aby ste byli s našimi službami maximálne spokojný. U nás je zákazník na prvom mieste, bohužiaľ však nemôžeme vylúčiť, že dôjde k výnimočným pochybeniam i na našej strane. Pre rýchlejšie riešenie vašej sťažnosti máme nastavený interný proces sťažnosti.
6.2. Odporúčaný postup:
– Zákaznícka linka: +421 42 444 19 99 alebo cez náš kontaktný formulár .
– Vašu sťažnosť po prijatí dôkladne preskúmame a následne vám odošleme záverečné ustanovenie.
7. Platby, vrátenie peňazí, fakturačné údaje
7.1. Na našom e-shope je možné platiť spôsobmi, ktoré sú uvedené v sekcii Spôsoby platby. TipToner si vyhradzuje právo ponúknuť Kupujúcemu len vybrané spôsoby platby podľa vlastného uváženia. Pokiaľ budete z akéhokoľvek dôvodu následne požadovať vrátenie kúpnej ceny tovaru, môže byť táto cena vrátená len v mene, ktorá je uvedená na faktúre za tento tovar a vo výške uvedenej na faktúre.
7.2. Do doby úplného zaplatenia kúpnej ceny je tovar stále vo vlastníctve TipToner (výhrada vlastníckeho práva).
7.3. Údaje na faktúre nemožno po odoslaní objednávky meniť.
7.4. Pokiaľ odstúpite od zmluvy alebo vám budú peňažné prostriedky vrátené z iného dôvodu, vrátime vám peniaze rovnakým spôsobom, akým sme ich od vás prijali. Pokiaľ však peniaze nemožno vrátiť rovnakým spôsobom, napríklad ste platili v hotovosti na predajni, kuriérovi alebo došlo k exspirácii vašej platobnej karty, zodpovedáte za správnosť údajov, ktoré nám k vráteniu poskytnete. Za správnosť údajov zodpovedáte aj v prípade, kedy sme vám vyhoveli a peniaze vraciame iným spôsobom.
8. Ceny
8.1. Všetky naše ceny sú konečné, v eurách (Eur) a vrátane DPH. V cene tovaru nie je zahrnutá cena dopravy a prípadnej dobierky, ktorá sa zobrazí až v poslednej fáze objednávky podľa Vášho výberu. Výsledná cena objednávky v prípade platby v hotovosti je zaokrúhľovaná podľa platnej legislatívy.
Pokiaľ dôjde behom objednávky k zneužitiu údajov (osobných alebo firemných), poprípade platobnej karty, môžeme takúto objednávku zrušiť.
V ojedinelých prípadoch však môže dôjsť ku chybe v cene tovaru alebo služby. Aj keď robíme maximum pre prevenciu, tak tomuto nie sme bohužiaľ schopní úplne zabrániť a nedokážeme ovplyvniť zlyhania tretích strán.
Použitie kupúnov v rozpore s podmienkami
8.2. Ak dôjde z vašej strany k použitiu zľavového kupónu v rozpore s jeho podmienkami, môžeme takúto zmluvu na základe ďalej popísaných podmienok vyhlásiť za neplatnú.
Výpočet zľavy
8.3. Pôvodná cena (na webe typicky zobrazená v rámci informovania o zľave ako preškrtnutá) znamená najnižšiu cenu za posledných 30 dní pred zľavnením, za ktorú predmetný tovar / službu TipToner ponúkal na svojom e-shope. Vo výpočte pôvodnej ceny sa nezohľadňujú individuálne cenové zvýhodnenia a cenové zvýhodnenia, ktoré nie sú zahrnuté priamo v aktuálnej predajnej cene daného tovaru. Takto vypočítaná pôvodná cena zostáva v platnosti aj v prípade, kedy je tovar zľavnený postupne niekoľkokrát v kratšom časovom horizonte, maximálne však po dobu 90 dní.
9. Bezpečnosť a ochrana informácií
9.1. Vo veci ochrany a spracovávania Vašich údajov ako kupujúceho zo strany TipToner sa použije Ochrana osobných údajov, ktorú nájdete v dolnej časti nášho e-shopu.
9.2. Na druhú stranu Vy ako kupujúci musíte chrániť svoje prístupové údaje k zákazníckemu účtu (najmä heslá) a nikomu inému ich nezdieľať. Za zneužitie vášho prihlasovacieho mena alebo hesla niekým iným nenesie TipToner žiadnu zodpovednosť. Ďalej nesmiete používať účet, meno alebo heslo žiadneho iného zákazníka.
10. Nahlásenie protiprávneho obsahu podľa nariadenia DSA
10.1. Digitálne služby vstupujú do novej éry v súvislosti s novým nariadením EÚ o digitálnych službách (DSA). TipToner na tieto zmeny reaguje radou opatrení a postupov, ktoré napĺňajú a spĺňajú štandardy stanovené týmto nariadením. Bezpečnosť našej platformy je jedným z našich najvyšších cieľov. Preto sme zaviedli mechanizmus pre nahlasovanie nezákonného obsahu, ktorý je nahraný tretími osobami, ako sú napríklad recenzie našich zákazníkov. Všetky vaše dotazy a spätná väzba budú rýchlo a efektívne riešené.
10.2. S ohľadom na spoluprácu s dozornými orgánmi zaisťujeme súlad s platnými predpismi v prípade, že od nás budú vyžadovať informácie o užívateľoch. Spolupracujeme s príslušnými štátnymi orgány, ale tiež informujeme dotknutých užívateľov o týchto procesoch, čím posilňujeme dôveru a transparentnosť.
10.3. Sme si vedomí dôležitosti inovácií a nepretržitého zlepšovania v reakcii na meniace sa digitálne prostredie. Naša dobrovoľná snaha o dodržiavanie najnovších regulácii DSA je dôkazom nášho záväzku poskytovať nielen bezpečné, ale tiež etické a užívateľsky prívetivé prostredie. Uvedomujeme si, že dôvera našich zákazníkov je základom nášho úspechu, a preto venujeme značnú pozornosť každému aspektu nášho podnikania, aby odpovedalo nielen aktuálnym reguláciám, ale predovšetkým vašim potrebám a očakávaniam.
11. Záverečné ustanovenia
11.1. Vzťahy a prípadné spory, ktoré vzniknú na základe zmluvy, budú riešené výhradne podľa práva Slovenskej republiky a budú riešené príslušnými súdmi Slovenskej republiky. Dohovor OSN o zmluvách o medzinárodnej kúpe tovaru (CISG) sa v súlade s čl. 5 tohto dohovoru neuplatní.
11.2. Zmluva je uzatváraná v slovenskom jazyku. Pokiaľ vznikne pre potrebu kupujúceho preklad textu zmluvy, platí, že v prípade sporu o výklad pojmov platí výklad zmluvy v slovenskom jazyku.
11.3. Uzavretá zmluva je zo strany TipToner archivovaná v internom systému po dobu najmenej 10 rokov od jej uzatvorenia, najdlhšie však na dobu podľa príslušných právnych predpisov, za účelom jej úspešného splnenia a nie je prístupná tretím nezúčastneným stranám.
Platnosť: od 01.08.2024